Reklamace a servis
Na veškeré zboží z našeho eshopu se vztahuje záruční lhůta minimálně dva roky, na vybrané zboží nabízíme prodlouženou záruku až 10 let. Reklamaci můžete uplatnit jak osobně, tak poštou.
Před odesláním zboží na reklamaci, nás prosím kontaktujte s popisem závady, častokrát se ukáže, že lze problém vyřešit jednoduchou radou a není potřeba nic posílat.
Pokud se závadu nepodaří odstranit ani po konzultaci s námi, bude potřeba zboží dopravit k nám. Nezapomeňte přibalit důkaz o provedení koupě u nás (kopii faktury, nebo alespoň číslo objednávyk) a průvodní dopis, ve kterém nám popíšete, jakou vadu reklamujete a jak se projevuje. Menší zboží zasílejte doporučenou zásilkou, nebo cenným psaním. Větší zboží zasílejte jako doporučený balíček.
Pro svítilny zakoupené od nás, jsme u některých výrobců schopni zajistit i pozáruční opravu. Nejdříve nás však kontaktujte, prověříme u výrobce zda je možné opravu uskutečnit.
Kontakt pro reklamace a servis
- telefon: +420 737 356 371 (Po - Pá, 9:00 - 16:00)
- e-mail: info@svitilny.eu
- kontaktní adresa pro zasílání reklamací či osobní předání:
Lumilogic s.r.o., Svitilny.eu
Římská 526/20
120 00 Praha 2, Česká republika